Better bathrooms, better lives Što Vam je važno u kupaonici?
Geberit si je postavio za cilj održivo poboljšanje kvalitete života ljudi inovativnim sanitarnim proizvodima. Kako bismo razumjeli relevantne potrebe krajnjeg kupca, proveli smo studiju u Europi. Pritom smo utvrdili šest ključnih potreba: čistoća, jednostavno korištenje, udobnost, ušteda prostora, dizajn i prilagodljivost za osobe s invaliditetom. Geberit razvija i nudi proizvode i rješenja koji ispunjavaju upravo te potrebe. Što Vam je izrazito važno u kupaonici?

Više prostora
Pametna rješenja za kupoanicu koja osiguravaju prostor, za sve koji se ne žele odreći funkcionalnosti i prostora za odlaganje.

Više ćistoće
Proizvodi koji se manje prljaju i lako se čiste, za one koji žele smanjiti trošenje energije na čišćenje kupaonice.

Funkcionalniji dizajn
Jednostavna i bezvremenska estetika koja se može dobro kombinirati, za sve koji tražemodernu eleganciju te raznolikost boja i materijala.

Povećana dostupnost
Lako dostupne kupaonice - za one koji žele univerzalni dizajn bez obzira na dob ili specifične potrebe.

Veća uporabljivost
Proizvodi koji donose udobnost i higijenu u kupaonicu, za sve koji si žele priuštiti dodatnu svježinu, dobar osjećaj i čistoću.

Veća udobnost
Proizvodi koji donose udobnost i higijenu u kupaonicu, za sve koji si žele priuštiti dodatnu svježinu, dobar osjećaj i čistoću.







