Održivost u sanitarnoj industriji Naš doprinos
Voda je neophodna za prehranu, higijenu i čišćenje, te kao sredstvo odvodnje. Naši izdržljivi, inovativni i štedljivi sanitarni proizvodi doprinose zadovoljavanju tih osnovnih potreba. Pouzdan smo partner sanitarnoj industriji više od 150 godina.
Više od 30 godina svoju strategiju dosljedno usklađujemo s dugoročnim razmatranjima - tijekom cijelog životnog ciklusa proizvoda. Ova predanost važan je razlog uspjeha tvrtke. Vjerujemo da je jedan od najvećih doprinosa održivom korištenju resursa stalno postavljanje novih standarda za kvalitetu i vijek trajanja proizvoda.
Geberit proizvodi obično se koriste desetljećima. Osim toga, dugoročna dostupnost rezervnih dijelova i kompatibilnost s prethodnim verzijama novih proizvoda čine važan doprinos njihovom vijeku trajanja. To partnerima olakšava ispunjavanje često opsežnog kataloga zahtjeva za certificirane građevinske projekte.
Pregled

Dizajnirani za izdržljivost i kvalitetu
Geberit proizvodi imaju vijek trajanja koji se proteže desetljećima zbog korištenih visokokvalitetnih materijala i primijenjenih strogih standarda kvalitete. Nadalje, obično su kompatibilni sa starijim verzijama i lako se čiste i održavaju. Geberit jamči dostupnost rezervnih dijelova do 50 godina za sve zamjenjive mehaničke dijelove ugradbenog vodokotlića i tipki za aktiviranje ispiranja. Isključene su samo neke specifične funkcije elektroničkih proizvoda (na primjer jedinica za higijensko ispiranje ili DuoFresh).

Rješenja za uštedu vode
Geberit ima dugu tradiciju proizvodnje proizvoda za uštedu vode, posebno WC vodokotlića i njihovih komponenti. Prema izračunu modela, potrošnja vode za ispiranje WC-a smanjena je za oko 80% sa 70 na 14 litara po osobi dnevno od 1952. godine zahvaljujući nekoliko inovacija kao što su Geberit dvostruko ispiranje i WC vodokotlići s funkcijom zaustavljanja ispiranja. Geberit stalno razvija učinkovitost vode svojih WC sustava.

Stvaranje dodane vrijednosti uz ekodizajn
Od 2007. dosljedno razvijamo sve naše proizvode prema načelu ekodizajna. To znači da bi svaki novi proizvod trebao predstavljati ekološki napredak u odnosu na prethodni model – bez žrtvovanja kvalitete, funkcionalnosti ili trajnosti. Sve faze životnog ciklusa proizvoda uzimaju se u obzir za ovu procjenu, od ekstrakcije sirovina do odlaganja. Oko 180 proizvoda razvijeno je ili optimizirano prema ovom principu otkako je uveden.

Savjesno korištenje resursa
U proizvodnji nam je cilj zatvoriti unutarnje cikluse materijala, minimizirati otpad i reciklirati ga na razuman način. Plastika se koristi što je moguće učinkovitije i štedljivije za proizvodnju visokokvalitetnih i trajnih proizvoda. U sklopu radionica eko dizajna nastoji se povećati udio kupljenog plastičnog regranulata (postkonzumnog otpada) u proizvodima.

Compact packaging
Geberit endeavours to keep the use of packaging material to a minimum. The company is gradually redesigning its packaging and reducing the amount of material required without compromising on product protection. Geberit's packaging strategy aims to ensure that plastic packaging contains at least 30% recycled material by 2030. In addition, 80% of the material used should be recyclable.

Smanjenje emisije CO₂
Svojom predanošću procesima uštede resursa i energetske učinkovitosti, tvrtka je postigla značajan napredak. Zapravo, Geberitova ekološka učinkovitost porasla je za 63% od integracije energetski intenzivnih praksi proizvodnje keramike 2015. godine, pri čemu oko 80% električne energije dolazi iz obnovljivih izvora energije.

Zlatna medalja EcoVadisa
Grupa Geberit je 2025. dobila zlatnu medalju platforme EcoVadis za upravljanje održivošću. To Geberit stavlja u prvih 5% svih tvrtki koje navodi EcoVadis u svim industrijama i zemljama. Nagrada kupcima i dobavljačima jasno daje do znanja da Geberit ima sveobuhvatan, sustavan i dugoročan sustav upravljanja održivošću.

Certificirana proizvodna mjesta i logistika
Svi proizvodni pogoni, centralna logistika i upravno društvo koje obuhvaća sve funkcije Grupe u sjedištu u Rapperswil-Joni (CH) certificirani su u skladu s ISO standardima 9001 (kvaliteta), 14001 (okoliš) i 45001 (zaštita zdravlja i sigurnost na radu). Osim toga, pet njemačkih pogona certificirano je prema ISO 50001 (energija), a devet prodajnih tvrtki prema ISO 9001 (kvaliteta).

Društvena obveza
Geberit je posvećen ljudskom pravu na čistu pitku vodu i osnovne sanitarne uvjete kroz razvojne projekte. U partnerstvu s Hilti Foundation i Swisscontactom, tvrtka potiče prijenos znanja i strukovno osposobljavanje u Keniji programom strukovnog osposobljavanja za sanitarne stručnjake. Oko 150 mladih ljudi trenutno uči sanitarno zanimanje u centru za obuku u Nairobiju, dok je 44 uspješno završilo obuku. Geberit je također posvećen jednakim mogućnostima i uključivim radnim mjestima.
Environmental Product Declarations (EPD)
Environmental Product Declarations, ili EPD, važan su izvor informacija za vlasnike zgrada, investitore, poslovne partnere i druge donositelje odluka. Oni pružaju informacije o ekološkom otisku građevinskih proizvoda i temelje se na detaljnoj procjeni životnog ciklusa.
Proizvodi s EPD-ovima trećih strana čine 42% prodaje Grupe Geberit. Stoga nudimo široku paletu proizvoda za zgrade izgrađene u skladu sa sustavima certificiranja kao što su Minergie, DGNB, BREEAM ili LEED.
Preuzmite deklaracije
*na engleskom jeziku
Trajni proizvodi koji štede resurse
Tehnička dokumentacija – od sada digitalna umjesto tiskane
Svake godine tehnički dokumenti poput uputa za montažu i kataloga generiraju ogromne količine papira. Zato Geberit prelazi na digitalne formate.
Skeniranjem QR koda ili odlaskom na online katalog proizvoda, možete pronaći sve što vam treba na raznim jezicima i uz korisne video upute. Tehničku dokumentaciju i videozapise o instalaciji možete pronaći u katalogu proizvoda na stranici odgovarajućeg proizvoda.
Ova inicijativa nam pomaže uštedjeti više od 1000 tona papira i 800 tona CO₂ godišnje. To je mala promjena s velikim utjecajem.
Obvezujuća strategija održivosti
Prije više od 30 godina, Geberit je izradio svoju prvu strategiju zaštite okoliša i proveo specifične mjere. Tijekom godina, ova se strategija postupno proširila u sveobuhvatnu strategiju održivosti. Temelji se na Agendi UN-a 2030 i njezinih 17 ciljeva održivog razvoja.
Četiri su cilja posebno važna za Geberit.
Savjeti i trikovi za održivost u svakodnevnom životu
Koristite manje vode
Savjeti za uštedu vode
Dobro je štedljivo koristiti vodu. Uz ovih šest savjeta osjetno smanjite potrošnju vode u kupaonici.

Izbjegavajte otpad
Manje otpada u kupaonici
Stvari koje koristimo svaki dan, poput boca šampona i higijenskih proizvoda, uzrokuju mnogo plastičnog otpada. Značajno smanjite ovaj otpad uz neke jednostavne trikove.

Redovito održavanje
Održavanje vaše kupaonice
Dajte svoju kupaonicu redovito servisirati kako biste spriječili naknadna oštećenja. Evo nekoliko savjeta kako to učiniti.

Kupujte održive proizvode
Trajnost pomaže okolišu
Visokokvalitetan kupaonski namještaj otporan na vlagu traje duže, što dovodi do manje otpada. Uživajte u svojim proizvodima godinama koje dolaze odabirom izdržljivog i bezvremenskog kupaonskog namještaja.
